Piotr Grocholiński
Ekspert w zakresie projektowania z wykorzystaniem design sprint, współzałożyciel społeczności klientocentryczniObszary eksperckie:
- Metody projektowe oparte na klientocentryczności
- Kultura innowacji
Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe. Odpowiadał za tworzenie strategii i modeli biznesowych, segmentację, zarządzanie produktem oraz przeprowadzanie zmian w organizacji. Pracował w środowiskach wielokulturowych, m.in. w ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz jako niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów (m.in. bankowość, energetyka, edukacja, turystyka, NGO, budownictwo, usługi medyczne, branża kreatywna). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Sprint/Design Thinking/Service Design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać metody projektowe oparte na klientocentyczności oraz wzmacniać kulturę innowacji.
Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Szkole Filmowej w Łodzi. Współautor książki „Poradnik Design Thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”, a także współzałożyciel społeczności Klientocentryczni.